Accepterad MrVanix07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrVanix07

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884807940/

Ditt Hex-ID: steam:1100001371b6504

Vad är din discord tagg? mrvanix7

Vem var det som bannade dig? Savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban2024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag stängde av unive när savage skulle ta en glock ifrån mitt inventory utan kriminell roll så att han inte skulle kunna ta den ifrån mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först hade jag alla roller då krim mm, sen så lämnade jag unive för jag tänkte ta en paus. Sedan någon månad eller liknande så kom jag tillbaka men då utan roller. Hade någon gammal glock på mig som jag tänkte använda i framtiden när jag köper krim igen, i bannen står det att jag skjuter också, det jag gjorde var att jag var vid en grend ensam och sköt ett skott i luften, sen så lootar någon mig och jag stänger av så att hen inte skulle kunna ta den ifrån mig. Det var snabbt tänkt och dumt, egentligen skulle jag bara låtit staffen tagit den och bita i det sura äpplet. Jag gjorde helt fel och vill be om ursäkt. Jag kan alla regler sedan innan glasklart men i den stunden brydde jag mig inte. Helt fel av mig, har tänkt mycket och ifall jag ska in och rpa så ska det vara fair play och inget fifflande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var korrekt och det var jag som tänkte fel. Det jag skulle göra istället för att stänga av unive är att jag skulle ha låtit han ta den eftersom jag inte hade krim just då. Det är krim utan krim och är inte okej på servern, då jag lärt mig av misstaget så kommer det ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har det men kommer inte på exakt, var någon sunt2 minns jag för ett tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag har fattat att det inte är värt att göra regelbrott bara för ett vapen i ett spel liksom, jag skulle bara gett glocken till staffen och inte tagit några risker. Nu har jag varit bannad ett bra tag och haft tid till att referera kring bannen och kommit fram till att det är helt meningslöst att göra sånna små saker som leder till något större, det är ju som så man bäddar får man ligga. Och jag vill komma tillbaka för jag är bra på att bidra med bra rp, och då menar jag att man kör realistiskt och göra det roligt för båda parter. Jag vill kunna rpa igen och visa er att jag lärt mig av det här och självklart ha det kul också när jag är inne och hittar på roliga scenarion.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, eftersom jag har varit bannad sedan innan sommaren har jag lärt mig att man inte ska ta såna beslut bara för ett vapen i ett spel, man tjänar liksom inget på det. Så jag kan garantera att jag kommer följa alla era regler ifall jag får en andra chans i det här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka