Nekad MrTrek74 | Medlem ansökning [Nocap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrTrek74

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198396842975/

Vad är ditt namn i verkligheten? Almar

Vad är ditt discord namn? Alleballe#2616

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Smirnov, han är 24 år gammal. Han är uppväxt i Alingsås, där han hade många kompisar. Han hamnade ofta i slagsmål som ung och brydde sig inte så mycket om skolan och har därför svårt i livet. Bosse gillar bilar, motorcyklar så han är helt enkelt motorintresserad. Min karaktär kommer att utvecklas mer på servern.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ta mitt rpande till en ny nivå, och jag tror också att jag kan bidra till en roligare stämning på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hittade Unive genom COSMO_BT's Twitch och blev intresserad. Eftersom det är många som kör på den tror jag det kommer bli roligare att köra på den då det faktiskt kanske händer något. Jag har kört på några andra svenska servrar men dem höll inte kvalitén.

Hur hittade du Unive? Genom COSMO_bT's Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rpande och kanske bli krim en vacker dag, eller jobba på bilfirma eller något liknande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Först och främst att bli krim, annars typ bara en rolig medborgare som grejar med bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, i SKRP men det är inte så många inne på den jämfört med Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka