Antagen MrTRATT1 | Chef-jobb ansökan [Securitas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrTRATT1

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Jesper

Vad heter du på discord? mrtratt

Hur gammal är du? 18 år.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 31 Maj, så 2 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer börja med att fixa upp strukturen, då det just nu finns väldigt lite information för de anställda att ta del av, jag som själv spelar som studerande på Securitas för tillfället har behövt ställa en massa frågor för att få svar på de simplaste frågorna. Sedan skulle jag se till att all personal får tillgång till rätt utrustning, just nu så är det väldigt snålt med tillexempel batonger. En annan sak jag skulle införa är lite fler utblidningar som då ska hållas lite oftare så att de nyanställd har möjligheten at utvecklas och röra sig upp i graderna. En ordentlig och aktiv ledning är något jag skulle sträva efter då det leder till att standarden hålls högt. Kommer även kolla över frågorna till arbetsintervjuerna. När en stadig grund är införd skulle jag satsa hårt på att anställa personal, och då alltså hålla i fler intervjuer men också även skaffa ett gäng rekryterare som kan hjälpa mig i detta arbete. För att utöka Securitas nätverk kommer jag även ta kontakt med de olika företagen för att skapa en fin relation med dem och därefter se till att vi får personal som åker dit och ser till att trubbel inte sker.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har spelat som Polis och Securitas på en annan server, och spelar just nu som Securitas på Unive.

Hur ofta kommer du vara inne? Ett par timmar om dagen, 3-4 kanske (Ibland mer, ibland mindre), men kommer alltid finnas tillgänglig på discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart skulle jag det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Det har jag.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka