Accepterad mrtimw10 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrtimw10

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Timelim10#0191

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Berätta om din karaktär. Tobias Svensson är 43 år och har inga sjukdomar. Han har en bror som heter Jörgen Svensson och han är 49 år gammal han jobbar hos räddningstjänsten och har bra ekonomi. Tobias Svensson har sämre ekonomi och får lite stöd ifrån Jörgen. Tobias har haft en bra uppväxt med sin bror och sina föräldrar. Men deras föräldrar försvann det tappade kommunikationen. När det skulle ut och fiska det var då vi lag märke till att dom inte hade hört av sig och då påbörja polisen en insats men det hittade bara delar från båten men dom hittade inte mamma och pappa och sen dess har vi varit själva. Just nu spanar Jörgen in ett hus i mirror park. Där nu när Jörgen har skaffat jobb så hjälper han mig och vi lever tillsammans. Sen när Jörgen har köpt huset hoppas jag att jag får bo där tills att jag hittar ett hus eller en lägenhet eller så kanske han är så snäll att jag får bo kvar hos Jörgen. Jörgen har hjälpt mig att skaffa ett jobb det är byggare. Men jag skulle vilja börja jobba hos räddningstjänsten. Jag har pluggat mycket inom sjukvård och räddningstjänsten. Så jag tror att jag skulle hjälpa till med mycket där och rädda liv. Jag har det inte så bra eftersom jag inte har någon bil och Jörgen alltid måste köra mig men om han inte har tid så måste jag cykla till mitt jobb. Men annars är mitt liv ganska bra kommer säkert bli bättre nu när jag får medborgarskap och kan ansöka till ett jobb. Samt att Tobias är en väldigt kreativ och positiv person som gillar att vara med folk och umgås.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög RP nivå inget lalla allting ska vara så realistiskt som möjligt. jag vill att RP ska vara så bra som möjligt. Kommer göra roliga scenarion. samt ah en allmän bra tid på unive. kommer säkert söka vidare till SV så jag kan vara med att påverka RP på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska RP för makt och pengar det ska vara roligt för båda parterna. T.ex. om man gör ett rån också kommer polisen och bara skjuter ner alla rånare och det blir inte kul för rånarna. Men det blir roligare för både rånarna och polisen om dom RP ordentligt och förhandlar och om man är brandman så ska man inte bara åka runt och släka bränder du ska RP annars roll spelar och då RP du för pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Om man dör så får man inte vara inne inom 12 timmar och man måste vara godkänd för att vara kriminell. OOC= du tar information utanför spelet och använder det i spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat innan i unive serven. Jag tog en paus ifrån unive men sen ville jag börja RPa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en kompis som spelar unive och vill att jag ska börja spela och det var en bra ide.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka