Accepterad MrTelevision | Medlem ansökning [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrTelevision

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968377032/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? MrViktor#2978

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Sputnik och är 20 år gammal och han är en rolig och positiv kille. När han var barn så bodde han i Polen tills när han blev 18 och flyttade till Sverige med sin mamma för ett bättre liv. Hans barndom var helt normal hans Pappa var vapensäljare och hans mamma städerska. Han hade två syskon en brasa och en syra, brorsan är just nu 26 år gammal och jobbar som läkare och syran är 21 och har blivit orten tjej, hon håller på med droger och sånt skit. Brorsan har försökt och få bort henne från droger och gangster lov men det gick inte. Viktors familj hade inte så mycket pengar i barndomen så att Viktor och hans syra var altid dem två barnen som hörde bus saker som tex snattade och snodde men Viktors bror var altid den som lärde sig och var en tönt så Viktor och hans syra gillade inte brorsan så mycket. Nu vill Viktor tjäna mycket pengar och få leva livet men han vet inte exakt vad han ska jobba med, men just nu har han varit kriminel. Hans Pappa lärde han mycket om vapen och hur man hanterar dem så nu är Viktor väldigt bra på det. Viktors hobbies är att paintboll och att driftar med bilar för det älskar han också jätte mycket. Den 23 juli 2016 blev viktors pappa sjuten av en polis, ett skott i armen och ett i magen tyvärr så dog han på plats efter så gillar han inte poliser och tycker att dem är falska.