Accepterad MrTelevision | Medlem ansökning [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrTelevision

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198968377032/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? MrViktor#2978

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viktor Sputnik och är 20 år gammal och han är en rolig och positiv kille. När han var barn så bodde han i Polen tills när han blev 18 och flyttade till Sverige med sin mamma för ett bättre liv. Hans barndom var helt normal hans Pappa var vapensäljare och hans mamma städerska. Han hade två syskon en brasa och en syra, brorsan är just nu 26 år gammal och jobbar som läkare och syran är 21 och har blivit orten tjej, hon håller på med droger och sånt skit. Brorsan har försökt och få bort henne från droger och gangster lov men det gick inte. Viktors familj hade inte så mycket pengar i barndomen så att Viktor och hans syra var altid dem två barnen som hörde bus saker som tex snattade och snodde men Viktors bror var altid den som lärde sig och var en tönt så Viktor och hans syra gillade inte brorsan så mycket. Nu vill Viktor tjäna mycket pengar och få leva livet men han vet inte exakt vad han ska jobba med, men just nu har han varit kriminel. Hans Pappa lärde han mycket om vapen och hur man hanterar dem så nu är Viktor väldigt bra på det. Viktors hobbies är att paintboll och att driftar med bilar för det älskar han också jätte mycket. Den 23 juli 2016 blev viktors pappa sjuten av en polis, ett skott i armen och ett i magen tyvärr så dog han på plats efter så gillar han inte poliser och tycker att dem är falska.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag kommer att ha en anorlunda karaktärer som kommer från Polen och som är rolig. Jag tycker det är kul att spela med folk som är roliga som jag och angaskerade i servern som jag kommer vara och är trevliga, ska vara så aktiv jag bara kan, jag är bra på skådespel och att utföra scenarion. Jag har också en hög nivå av rp och den sociala rp nivån. Jag har spelat mycket på andra rp servrar så jag har erfarenhet. Jag kommer också vara snäll mot alla runt om kring mig så att servern får en härlig stämning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har haft erfarenhet av att vara Polis, krim och annat på andra servrar så jag har en erfarenhet av jobb. Så att jag kommer försöka utveckla andra på servern som är nya så att dem får kunskap eller mina kollegor på jobbet. Jag kommer hjälpa folk i nöd tex om någon behöver åka till sjukhuset så kör jag gärna personen ditt. Jag kommer inte larva runt på servern, jag kommer ta det på alvar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? .ex ifall man är hotad så ska man värna om sitt liv och detta kan leda till att man spelar för motpartens vinst. T.ex i ett rån eller annat.

Hur hittade du Unive? Youtube genom Youtubern cosmo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka