Accepterad mrtaco | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrtaco

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? albin

Vad är ditt discord namn? albinstahl23

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Calle Karlsson, han är 21 år gammal. Under Calles uppväxt så hade han 2 föräldrar som hade goda hjärtan men hade inte så bra ekonomi. Med tanke på att familjens ekonomi var väldigt låg så valde Calles pappa att börja jobba för en kartell och transportera droger. Men under en transport på mycket knark så blev han stannade och arresterad. Han fick fängelse under hela Calles barndom så Calles morsa fick uppfostra Calle ensam. Calle ville inte att det skulle vara likadant för andra barn och därför så vill han hjälpa så många familjer genom att få bort knarket från gatorna genom att bli polis som Calle drömt om sedan han var liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög aktivitet eftersom det är sommarlov och jag kan sitta uppe på sena kvällar. Jag kan även bidra med hög rp-nivå eftersom att jag hållit på med rp tidigare så jag vet hur man gör scenarion och jag vet vart standarden ligger. Jag kommer bidra med scenarion som är långdragna och utvecklade som gynnar båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att personen eller personerna du spelar med eller mot ska ha det roligt. Man behöver inte vinna alla scenarion för att han det kul. Man kan också förlora

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. 2 exempel är NLR och FearRP. NLR innebär att du inte får minnas saker som skett under senaste scenariot. FearRP innebär att du inte värnar om ditt liv i scenarion som tex under vapenhot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat mycket rp nu på sistonde och jag har rpat på sueco gloria 12 till 12 och trakten

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte så mycket jag är bara taggad på att få spela på unive!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka