Accepterad MrSwimSwam | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSwimSwam

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Namn: mrwimswam. | Nickname: Hurkan

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Jag kommer att försätta rp på min karaktär Bosse Jönsson som jag hade innan alla testmedlemmar rensades. Bosse Jönsson är en karl i övre 40 års åldern som är väldigt målmedveten och kan uppfattas ganska envis. Han är extremt intresserade av det mesta som har med lag och rätt att göra men framförallt polisen. Det är något som han har varit ända sen han var liten, vilket beror på att hans morfar var gammal polis. Han sa tidigare upp sig från polismyndigheten på unive för att ta en längre semester på cirka ett halvår efter att han van stort på lotto. Just att resa är något av hans stora intressen som han gladligen ägnar sig åt på hans fritid och när det finns pengar till det.

Som person är han som jag tidigare nämnde väldigt målmedveten och kan där av uppfattas som ganska envis. Men han är oftast väldigt glad och tycker väldigt mycket om att skämta när det passar i stunden. Bosse är extremt plikttrogen och följer där av lagen in till minsta detalj. Även vardagliga normer är något som han alltid framför sig efter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan återigen bidra med en fantastik rp där jag framförallt kommer att fokusera på de lagliga yrkena och rättsväsenet så som polismyndigheten och eventuellt kriminalvården där jag tidigare har varit chef flertalet gånger. Men det första jag vill göra efter att jag har blivit godkänd på min medlemsskapsintervju är att ta en återanställning på polisen som min gamla karaktär Bosse Jönsson.

Men sammanfattat kan jag överlag bidra med en bra, seriös och välutvecklad rp i alla scenarion, men ni kommer till mesta dels få se detta genom polisen och eventuellt kriminalvården i framtiden om jag blir sugen på att ansöka till chef dit ännu en gång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte alltid måste fokusera på att "vinna" varje scenario som man deltar i. Exempelvis så skulle jag som polis kunna genomföra en ordentlig förhandling under rån som leder till att motparten får en chans att fly under en eventuell biljakt i stället för att storma in och gripa alla de första jag gör. Enligt mig är det väldigt viktigt att man kan spela för motpartens vinning då rpn på servern överlag förbättras, vilket bidrar till att det blir mycket roligare att spela och scenarierna blir oftast bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, jag har även tidigare varit helper på servern så min kunskap om reglerna är utan tvekan hög. Exempelvis finns det regler så som power gaming, sunt förnuft, fear RP och metagaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag var senast medlem på unive igår men fick den indragen som alla andra som inte hade slutfört testperioden. Har dock varit medlem sedan slutet av 2022.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en trogen Unive medlem och har varit det sedan slutet av 2022, I övrigt har jag varit helper under en period på cirka 2 månader innan jag valde att ta en paus från allt rpande. Men jag är en medlem som man kan lita på.

+rep, duktig människa som bidragit gott till serverns rp innan och skapar utvecklade scenarion

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka