Nekad MrSwe1 | Whitelist ansökning [[Savage]]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSwe1

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018502522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas Wikstedt

Vad är ditt discord namn? MrSwe#8823

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Mina karaktär är en 24 åriga man som älskar bilar och älskar att kolla på folk som racar och bygger om sina bilar och får de att se så häftiga ut som möjligt. Han älskar även om att bygga om sina egna bilar och sätta stor vingar och göra det så häftiga som möjligt och så biffiga som möjligt :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag vill hjälpa till att göra servern mera RP och få folk att sluta prata ooc om det är nya och inte vet om vad det betyder så jag vill hindra folk från att göra fel och bli bannade sen bli lädsena för det inte förstår hur man blir unbannad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill kunna jobba på mekanomen och jag vill hjälpa till att få bättre RP på servern och få alla personer att inte samlas på samma plats

Hur hittade du Unive? Min kompis hittade unive och bad mig att spela med han och nu har jag fastnat på servern och vill aldrig lämna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra min RP och lära mig att inte göra dåliga saker i spelet och inte kunna prata ooc om jag äns försöker så att jag kan joina vilken RP servern som jag hittar och endå kan jag allt om hur man betersig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka