Nekad MrSwe1 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSwe1

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018502522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas Wikstedt

Vad är ditt discord namn? MrSwe#8823

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han är en 24 årig man som älskar att bygga på bilar och drifta runt och chilla med sina polare han älskar heftiga muskel bilar som är trimmade och han älskar BMW drift bilar .

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att jag skulle behöva ett riktigt jobb på servern och käna stora pengar och köpa och bygga om bilar till drift bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill få ett bra jobb och skaffa mycket pengar så jag kan köpa många heftiga bilar.

Hur hittade du Unive? Min kompis ville att jag skulle börja spela på servern och jag blev besatt av den igår och nu är det de ända jag gör på dagarna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli en stor icon i staden medans alla känner igen mina heftiga bilar som jag ska bygga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar inte på någon annan för tillfället och kommer antagligen inte göra det om det går bra på eran fantastiska server :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka