Nekad MrSwe1 | Polismyndigheten Ansökan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSwe1

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 9 Oktober 2007

Vad heter du på discord? MrSwe#8823

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 282 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer antagligen vara aktiv varje dag så länge min dator är vid liv och inte sönder.

Vad heter du? Steve Curtson

Hur gammal är du? 23 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig jag har badat och simmat mycket i mina år i staden unive.

Varför vill du bli polis? Jag att jag vill kunna hjälpa poliserna att få fast folk som inte kan betesig och vara laglig och jag tycker att det är så många som kör olagligt och skiter i trafik reglerna i våra fina stad och, det hade varit kul att få testa på att vara polis. Jag vill både att folk ska känna sig trygga i staden vill inte att folk ska vara rädda för att gå över gatan och bli på körd av en toyota supra eller en buggati.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrekt är att man ska kunna ha respekt mot sina kollegor och sina chefer och att man ska vara snäll mot alla som är snälla mot dig.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det kan vara skit kul att vara polis men det kan även vara väldigt väldigt farligt för att man kan komma med i såna sitvationer att man kan bli skjuten och hamna i sjukhuset men man får leva med sånt när man tar de jobbet.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte direkt men jag har försökt att lära mig hur poliser är och hur de betersig har kollat på poliser som jobbar.

Hur är du som person? Jag är en väldigt vänlig person som gillar att hjälpa andra och hjälpa till i staden för att jag vill att det ska vara så säkert som möjligt. Jag har även varit snäll mot mina kollegor på andra jobb jag har haft t.ex AutoExperten jag var kompis med nästan alla mina kollegor.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är väldigt exalterad på att komma in hos er och bli en polis för jag har velat vara det jätte länge och jag tränar på gym bara för att bli så stark som möjligt för att klara av detta jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka