Accepterad MrSkovel | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSkovel

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Povel

Vad är ditt discord namn? mrskovel

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ove Gripp, 1974-02-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omedveten, lättlurad och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Ove Gripp är en 52 årig man som nyligen flyttat till Unive för att starta sitt liv som kriminell musiker, alltså en midslivskris. Planen är att han samt några av hans vänner ska bli rånare, i syftet att finansiera deras musik grupp: "Balladen". Men tyvärr är han och hans vänner inte dom smartaste personerna i världen, och det gör att deras försök till rån oftast misslyckas, men det tycker Ove Gripp bara är kul eftersom han gillar att snacka med polisen och folk överhuvudtaget. Han är helt omedveten om att han inte är skräckinjagande för andra personer, utan mest bara ser dum ut. Hans beteende leder ofta till roliga situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ge en roligare typ av kriminell RP som inte består av det klassiska gäng liknande bråken. Min karaktär är en gammal man som knappast är duktig på det han gör, och det gör att polisen också får mer att engagera sig i, planen är också att jag och mina vänner ska spela in våra scenarion och släppa dom på youtube. Jag har mycket gammal erfarenhet på andra servrar, som Avena t. ex och har alltid tyckt att den engagerande sociala RPn är roligast.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha roligt, även om personen är ens fiende i spelet. Det är ett socialt spel, där man vinner på att ha kul, inte få mest pengar eller makt. Pengar kan vara ett driv till ens beteende, men det bör inte gå över att RPa eller vara social.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? FearRP på Avena, fem dagar ban. Det var pga jag hade missuppfattat reglerna, och jag lärde mig att hålla lite bättre koll på att jag följer reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat Logging, när man lämnar servern för att inte förlora något eller för att undvika konsekvenser som fängelse eller utbetalning. Metagaming, när man använder sig av information som man fått utanför spelet, inne i spelet. T.ex sitta i discord med kompisar eller kolla på en live stream.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket tidigare erfarenhet, och jag är lite dålig på att skriva om detta är dåligt skrivet.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Jag är inte aktiv medlem på en annan server, men jag har roller kvar på Avena, jag har bytat precis då mina vänner gör det.

Du måstre säga upp dina roller på avena ifall du vill va medlem här

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka