Accepterad Mrsanto | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrsanto

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cmwq-vghv/djnmbtqg

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? S=A=N=T=O#3103

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär.

Santiago är en kille på 19 år som har haft en väldigt tuff uppväxt. Hans pappa Berto var en väldigt våldsam samt aggressiv person, som utsatte både sin son ''Santiago'' samt sin fru ''Yelena'' för misshandel när han var berusad. Berto spenderade mycket av sin tid genom att dricka sprit samt bråka i sitt hem.

Mamma Yelena var en väldigt positiv person som alltid stöttade sin son Santiago för att lyckas med livet, såsom skaffa ett bra jobb och bilda en stor familj.
Men pappans handlingar påverkade Santiago väldigt starkt eftersom han konstant blev utsatt för våld samt anklagelser av sin pappa i hemmet.

Detta påverkade Santiago så pass mycket så att han gick kriminell väg i livet. Men hans mamma peppade Santiago konstant med hopp om att alltid gå vidare i livet och följa sina egna vägar.
Hoppen som mamman gav till Santiago hjälpte honom att få en bra samt vänlig personlighet.
Fast dem hoppen stoppade inte Santiago från att gå en kriminell väg eftersom pappans aggressiva handlingar påverkade honom starkt.
(Mammans positivitet hjälpte dock Santiago med hans känslor genom att få ett positivt tänk samt skapa bra relationer. Men pappans negativitet orsakade den kriminella sidan hos Santiago.)

Santiago älskar att vara en ledare eftersom han både är vänlig mot dem han leder, och är en väldigt målinriktad person genom att bara förbättra saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att ha en full möjlighet att kunna rollspela fullt ut
Tillgång till hela discorden, möjlighet att påverka serverns utveckling.
Få en känsla av att jag är en del av gemenskapen. Också att kunna bidra med ideer till Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Blev intresserad över hur många som är inne på staden och bidrar med en fungerande rp nivå. Vill som sagt känna av denna rp nivån på topp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för ett tag sedan längst upp gemenskapen samt att jag har hört av kompisar att Unive är den bästa roleplay i Sverige.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är som sagt att alltid rp:a, tänka som om man levde i verkligheten. Att man inte kan döda någon hursomhelst, inte köra över personer utan något scenario. Alltid försöka bidra med ett bättre roleplay. Det ska inte vara overkligt som om man tex kör en bil i 200km/h och krockar och sen bara springer därifrån. ''Ett realistiskt tänk''

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bygga upp relationer med människor som kan både resultera med att man bjuder ut varandra på en drink eller att
skapa tryggheter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, är bara aktiv i Unive Roleplay + har över 300 timmar på five m.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka