Accepterad MrSant0 | Whitelist ansökning [Vinzzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSant0

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: MrSant0

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198379426910/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? $=A=N=T=O#8636

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Santiago är en kille på 19 år som har haft en väldigt tuff uppväxt. Hans pappa Gray var en väldigt våldsam samt aggressiv person, som utsatte både sin son ''Santiago'' samt sin fru Yelena för misshandel när han var berusad. Gray spenderade mycket av sin tid genom att dricka sprit samt bråka i sitt hem.

Mamma Yelena var en väldigt positiv person som alltid stöttade sin son Santiago för att lyckas med livet, såsom skaffa ett bra jobb och bilda en stor familj. Men pappans handlingar påverkade Santiago väldigt starkt eftersom han konstant blev utsatt för våld samt anklagelser av sin pappa i hemmet.

Detta påverkade Santiago så mycket så att han gick i kriminella vägar. Men mammans hopp om att hon ville att han skulle bli lyckad i livet genom att skaffa ett framgångsrikt jobb hjälpte Santiago att försöka besegra den kriminella sidan av han själv. Mammans positivitet hjälpte Santiagos med hans känslor genom att få ett positivt tänk samt skapa bra relationer. Men pappans negativitet orsakade den kriminella sidan/känslan hos Santiago..
Santiago älskar bilar eftersom han har haft ett intresse sen han var 5 år genom att hans pappa alltid kom hem med en ny bil från sina ärenden(stulna bilar).

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom jag kommer att bidra med ett bra rp och tänka på reglerna som finns i Multistaden. VDM
När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet RDM
När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.COPBAITNär du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig.COMBAT LOGGINGNär du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario. (Kontakta staff om ett fel uppstod t.ex krascha)FEARRPDu ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rollspela som om du är rädd.METAGAMINGNär du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.POWERGAMINGNär du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i saker i hög hastighet sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra.NLRNew life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från det scenariot.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom denna känns väldigt seriös då jag vill spendera tiden genom att köra på denna server och att få behörigheter om att skaffa whitelistade jobb/osv. Sedan känns denna server bättre än de andra jag har kört eftersom det finns flera ''mänskliga'' behörigheter/objekt,butiker här.

Hur många timmar har du på FiveM? 173

Hur hittade du Multistaden? hittade denna multistaden genom att få tips samt sett den i ''servrar''

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat mycket på Rosberget där jag dessutom var gängmedlem/Cobras, gatugäng, securitas chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka