Nekad mrs561 | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrs561

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marios

Vad är ditt discord namn? Marre69

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marcus adhd 2000-09-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll stark alltid något framför sig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: fattig bakgrund vill bli polis i framtiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat polis-RP där jag följer regler och skapar realistiska scenarion. Jag gillar att samarbeta med kollegor och att skapa spännande möten för både civila och kriminella.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte alltid försöker vinna varje situation, utan att jag spelar min roll på ett sätt som gör det kul och realistiskt för båda. Om jag blir stoppad av polis och gjort något brottsligt, så spelar jag med – istället för att direkt försöka fly eller trolla. Jag ser RP som samarbete, inte tävling.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag. jag tog en annans bil och blev kickad så jag lärde mig att aldrig ta någons annans bil

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte köra över någon med bil eller skjuta någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har inger mer o säga

Nekad.
Anledning: utveckla allt samt gå med i discorden unive.se

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka