Nekad mrredneck0 | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrredneck0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? mrredneck06

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse. spärrskaft. 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig spännande mystisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bosse växte upp på landet tillsammans med sin pappa, som arbetade som bilmekaniker. Redan som barn hjälpte han till i garaget, och där växte hans stora intresse för bilar fram. Han fascinerades av hur något trasigt kunde lagas och få nytt liv, och drömmen om att själv bli mekaniker föddes tidigt. När bosse var femton år gammal gick hans pappa bort i cancer, något som förändrade hans liv helt. Sorgen gjorde att han tappade riktningen, och under sina tidiga tjugoårsåldern hamnade han i ett drogmissbruk som till slut ledde till arbetslöshet och svårigheter i vardagen. Efter en tuff period bestämde sig bosse för att förändra sitt liv. Han blev ren och började bygga upp sig själv igen, starkare och mer målmedveten än tidigare. Förlusten av hans far och erfarenheterna han gått igenom har lärt honom att uppskatta livet och aldrig ta något för givet. Nu är Jonte redo att flytta till Avena, där han hoppas kunna utveckla sina kunskaper som mekaniker och hitta en meningsfull framtid. Han ser fram emot att träffa nya människor, skaffa vänner och få chansen att arbeta med det han älskar mest, bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har över 2000 timmars erfarenhet av RP, på svenska servrar,
Jag är särskilt bra på civilt RP och fokuserar mer på att skapa intressant och realistisk rollspel snarare än gäng-RP. För mig handlar RP om att bygga upp bra historier tillsammans med andra spelare,
där alla har roligt och får utrymme att bidra. Eftersom jag redan spelat här tidigare känner jag till reglerna mycket väl och vet hur man rollspelar på ett trovärdigt och engagerande sätt. Jag är övertygad om att jag kan bidra
till att skapa rolig och fördjupad RP för både mig själv och andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? en RP situation tycker jag att man ska spela för den andra partens bästa, så att upplevelsen blir så bra och rolig som möjligt för alla inblandade. Om jag till exempel hamnar i en polisjakt kan jag ibland välja att krascha med mening eller låta polisen ta mig, eftersom det ofta leder till en mer intressant och underhållande RP för båda sidor. Man behöver inte alltid göra så, men jag tycker att det visar på bra sportsmannaanda och gör hela RP upplevelsen mycket roligare, inte bara för en själv, utan för alla som deltar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man kan inte lämna när du håller på att bli rånad till exempel får inte döda andra spelare utan en trovärdig rollspelsanledning. Du måste ha motiv i RP för att attackera någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka