Nekad mrredneck | Medlem ansökning Hugge

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mrredneck

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160121281/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? bondlurken00

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Adam och är 22år har en trasslig bakgrundshistoria med mycket våld droger och vapen men nu jobbar jag på postnord och försöker sköta mig gillar att träffa nytt folk och gå på bilträffar. jag är snäll och positiv och snäll mot nytt folk. när jag inte jobbar åker jag ofta och kollar på bilar och pratar med folk

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill utveckla mig mer inom RP och för att jag spelar mycket på eran server vill även testa på lite nya saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? va en rolig karaktär för att förbättra serven och så att andra RP spelare har de roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara göra allt på sitt egna sätt utan att spela med och leva sig in i de så mycket som möjligt

Hur hittade du Unive? jag testa olika servrar men eran va den bästa av dom jag testat

Vidare till muntlig intervju du har 48h att ta den lycka till!
tjena de va du som godkände min ansökan klarade inte de muntliga men skulle du kunna godkänna mig igen så jag kan göra om de muntliga

Tillbaka