Användarnamn: MrPunz
Hur gammal är du? 16
Vad heter du? Adam
Vad heter du på discord? MrPunz#9996
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 - 21:30
Vad skulle du göra om du blir staff? först och främst så är jag väldigt aktiv och har en hög rp nívå... är väääldigt erfaren, kan alla commands samt så är jag mogen som person skulle jag säga... jag skulle nog främst spectata för att bli av med regelbrytare.
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Astronix RP, samt ägt min egna server sedan länge... på Astronix så hade vi staffmöte varje måndag och dagliga diskutioner om hur vi kan förbättre communityt och staffteamet
Har du några tidigare erfarenheter? som sagt Astronix RP och min egna server
Vad kan du om skripts? inte så mycket.... mest bara drag and drop
Hur gammal är du? 16
Vad heter du? Adam
Vad heter du på discord? MrPunz#9996
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 - 21:30
Vad skulle du göra om du blir staff? först och främst så är jag väldigt aktiv och har en hög rp nívå... är väääldigt erfaren, kan alla commands samt så är jag mogen som person skulle jag säga... jag skulle nog främst spectata för att bli av med regelbrytare.
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Astronix RP, samt ägt min egna server sedan länge... på Astronix så hade vi staffmöte varje måndag och dagliga diskutioner om hur vi kan förbättre communityt och staffteamet
Har du några tidigare erfarenheter? som sagt Astronix RP och min egna server
Vad kan du om skripts? inte så mycket.... mest bara drag and drop