Accepterad MRPOTATO_man | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MRPOTATO_man

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad är ditt discord namn? Strunti2#3612 men mitt visnings namn är MrPotato

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Berg. Han är Född 1988-05-25 och han har haft en bra uppväxt med sina Föräldrar och sin Bror Lars berg som är född 1992 som då är hans lillebror. Han var bra i skolan han hamnade aldrig i bråk med någon han pluggade hårt för att nå sina mål i livet han ville alltid hjälpa samhället Hans drömjobb var Sjukvården eller Polis men han hade svårt att bestämma sig om vad han skulle bli. När han skulle börja plugga högskolan så fick han dåligt besked i telefon att Hans föräldrar hade dött i en bil olycka. Det tog han väldigt hårt. Han och Hans bror började förlora kontakten mer och mer. När föräldrarna levde så var dom nära varandra dom lekte, Hängde och Firade jul tillsammans. Men John tror att dom förlorade kontakten för att Johns lillebror Lars tog alla pengarna dom fick av föräldrarna och drog så John hade inget att leva på. Men han fick fortfarande studie bidrag så han Pluggade hårt för att lyckas i sitt liv. När han hade pluggat klart bestämde han sig att flytta från sin hemstad och flytta till Staden Unive för att slippa minnas alla dåliga minnen. Hans känslor är att han saknar sin familj även hans bror fast han drog med pengarna. Men det har lärt John att inte ta skit från någon. Så han blir inte så ofta arg. Han kan bli lite sur om han ser någon slå någon annan du vill han gärna gå dit och stoppa bråket för han vill göra samhället till en bättre plats. Han intressen som han brukar göra på fritiden är Att han häger med kompisar. Han brukar spela mycket golf och han har kört några turneringar och vunnit några av dom. Han gillar att lagga mat han har alltid funderat på att ansöka till Sveriges Mästerkock. Han är också väldigt intresserad av bilar. Han brukar kolla på bilar som racer och beta lite pengar ibland. Förut så spelade han mycket Fotboll men han har inte spelat så mycket på sista tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bättre Rp för att min karaktär vill bli Polis eller sjukvårdare då kommer jag kunna utveckla den Rollspelet hos mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är att man ska bidra till ett bra och roligt Rollspel för båda parter, även om man förlorar. att man inte ska försöka vinna alla scenarion. att man spelar med på att bli rånad, skadad eller besegrad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst era regler och förstått dom här är några exempel: VDM att du använder din bil som ett vapen utan grundläggande scenario. Döden om din Karaktär dör i ett scenario så gäller 12 timmars regeln att du inte får spela på din karaktär på 12h, New Life Rule är att om din karaktär tar självmord så måste man ta bort sin karaktär. Det var några exempel kan många fler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenheter inom Rollspelet har spelat Rp ett bra tag nu och kan många olika kommandes som /Me /Sme och lite olika emote kommands.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Heter MrPotato på steam.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka