Nekad MRPOTATO_man | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRPOTATO_man

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250984638/

Ditt Hex-ID: 11000014ceecebe

Vad är din discord tagg? strunti2#3612

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-29 141642.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för jag sköt mot polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade gjort ett bank rån med några grabbar och vår vi blev instängda och bilen var trasig då bestämde jag mig för att hoppa ut och skjuta polisen för dom riktade inte än och så dog någon polis och sen dog jag men då tillkallade dom sjukvårdare och vi gjorde bra rp av att jag hade blivit skjuten och sånt och typ precis när min karaktär vakna till efter det så trodde jag mitt spel krascha men när jag försökte gå in igen stod det du är permanent avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban kan ha varit felaktig. men jag tycker kanske typ p ban var lite väll hårt av den saken och polisen och jag rpade bra i scenariot senare ihop med sjukvårdarna. och dagen efter så åkte jag bort och han inte skriva en ban överklagan och nu en vecka senare när jag kom hem. såg jag vad ni har gjort med servern det där med test medlem tycker jag är bra och jag är ingen person som lallar för jag är ute efter bra rp och jag ser att ni är ute efter att göra om servern till mer serös rp. och den är ju felaktig för jag har lärt mig av mitt misstag och jag kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på servern sedan 2023 någon gång och då har jag bara haft en ban innan den här bannen.
och den tidigare bannen jag hade var i 6h för att jag gjorde mild occ för att jag råkade nämna import filer utan att tänka mig för men efter jag fick den bannen var jag jätte noggrann att inte säga något occ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället för att skjuta mot polisen bara hålla upp mina händer och gett upp och tagit ett förhör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av min ban är att jag inte ska göra samma sak och inte skjuta mot polisen och jag tar åt mig mycket av min ban så jag går och funderar vad hade jag kunnat gjort annorlunda och jag vet att har gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det. jag vet att det är ingen ide att tjata på någon att läsa den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka