Nekad MRPOTATO_man | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRPOTATO_man

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? strunti2#3612

Vad är ditt Hex:ID 11000014ceecebe

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16:30-22:10
Tisdag 16:00-22:10
Onsdag 15:45-22:10
Torsdag 15:40-01:00
Fredag 15:10-01:00
Lördag 10:00-01:00
Söndag: 10:00-22:10

Jag kanske spelar på Morgonen ibland också
Tiderna är annorlunda när det är lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 16 december 2023 men spelade lite innan jag blev medlem men 16 dec så bestämde jag mig för att ansöka till medlem på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 0 gånger https://1drv.ms/i/s!AsycXtx3xH2Qr2m8hDLw5eZjyTIE?e=SAMCTQ

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffsen med mindre regelbrott till exempel att en lallare kommer in på marja och kör på folk. Då kan man kicka den eller banna den beror på vad lallaren gör. Man kan till exempel hjälpa till att städa på servern som staffsen inte har tid att man dv typ en bil som står mitt i vägen. Man kan också hjälpa till att reviva folk som typ har blivit vdm att en lallare eller av en medlem. Och att man har en bra förståelse för Alla grund regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna bidra till Unive på de sätt som krävs. Mitt mål är att se till att alla medlemmar och spelare på Unive ska ha en bra upplevelse och ska kunna uppnå och få den bra och höga RP nivå standard vi har på Unive. Jag är en social och extrovert person som älskar att prata och träffa nya människor och jag tror verkligen att jag kan bidra till förbättringen av Unives RP.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är något som inte får förekomma någonstans på Unive. Som servervakt får man tillgång till olika kommand men med detta så får man givetvis ansvar som man ska se till att hålla. Abuse är när en person med makt eller tillgång till speciella funktioner missbrukar sin makt på fel sätt. Inom Unive kan detta vara att t.ex svbanna någon av en felaktig anledning som att man t.ex inte bannar sin kompis bara för att det är ens vän eller liknande. Helt enkelt att använda sina perms på fel sätt. Ett annat exempel på abuse kan vara att jag revivar mig själv efter jag dött utan något som helst anledning att göra det, det är abuse och får inte förekomma. Ser man eller märker att någon staff eller servervakt abusar eller begår korruption är det viktigt att man reportar det eftersom att det är fel!

Nekad ej vart medlem i 30 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka