Nekad MrPotato | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
217
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig (kallas för Ludde)

Vad är ditt discord namn? MrPotato#1297

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Jag är en ung man på 23 år som precis har tagit stegen att flytta in till staden. Det är en stor förändring, men jag är redo att ta mig an det. Jag är öppen för nya erfarenheter och ivrig att upptäcka allt vad staden har att erbjuda. Oavsett om det är att utforska nya matställen, hitta dolda konstgallerier eller bara vandra runt i stadens gator och parker, "jag är redo för äventyret". Jag är modig, ambitiös och redo att skapa nya minnen i denna nya stad. Eftersom att jag går in i detta nya liv ensam är för att min far lämnade när jag var barn, båda jag och min mor listade inte helt ut varför han gjorde de, han bara gjorde det. Det var även så att min mor dog ganska nyligen. "Back story" det var så att hon skulle gå på staden och hon ville hjälpa en gammal dam. Helt plötsligt kom det en arg man och sköt min mor utan med att göra det meningen, den arga mannen skulle egentligen skjuta den gamla damen, men det gick inte till vida. Mina intressen är nog förde mestadels att spela fotboll och ränna runt på gatorna, i bilar, p motorcyklars eller vad med. Det jag försöker säga är att jag vill skaffa vänner och ränna runder med. Men du som läser detta hoppas jag vill bli min vän och följa med på detta äventyr med mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en karaktär som ingen annan. Jag kommer bidra med mod, hjälphet och snällhet, och det ens är några ord. Men tillexempel om jag blir på polis kan jag bidra med att hjälpa polisen, jag kan patrullera. Men om jag inte blir något kan jag bara bidra med att hjälpa nya eller och äldre spelare, som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela i denna världen för att ha kul och skaffa vänner, det betyder inte att man ska köra "pay 2 win" alltså att man kan inte vinna, man kan inte vara bättre än någon annan.

Hur hittade du Unive? Jag blev Dm:ad på discord om den att min kompis sa att den var bra och rolig. Men jag har också sätt denna servern på tiktok

Nekad, omformulera ditt svar ” Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka