Accepterad MrPotato | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? MrPotato#1297/mrpotatis

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Jag har två karaktärer för tillfället och kommer ta mig i akt och berätta om båda två, den ena heter Simon Andersson och var den första jag skapade när jag började på denna server och den andra heter Olle Bergaren och jag skapade den för att jag ville kunna rpa med en ny och annorlunda karaktär.
Hej jag heter Simon Andersson och tänkt att berätta lite om mig själv, intressen, familj osv. Jag hade tänkt o inleda med att berätta lite om mig själv. Jag heter som sagt Simon Andersson och är 23 år för tillfället och fyller 24 nu i sommar. Jag har ett barn som heter Ebba men flyttade ifrån mig när hennes mamma (mitt ex) lämnade mig. Dem tyckte båda att det blev bättre så för att jag var ett “fyllo”. Jag har blivit bättre nu, och är en bättre människa. På grund av att jag drack så mycket stal jag en del saker också. I mina gamla dagar var jag ett så kallat “kriminellt avskum” och rånade som sagt folk, butiker och hus. Jag är inte nöjd med mitt gamla beteende och har därför försökt o lämna det bakom mig.
Jag har även lite interssen efter allt annat. Jag gillade som barn att spela fotboll, jag gillar fortfarande det men jag har nu skadat mitt knä. Lite andra intressen är även att jag gillar o köra bil. Det speciella med att köra bil är att man kan pimpa dem hur man vill och visa upp sig själv inför andra med sin bil. Jag gillar speciellt att vara ute o gymma på kvällarna, denna kvälliga luften gör mig bara mer pigg och ger mig modet o gymma mer.
Jag har redan berättat lite om min familj men inte mina föräldrar och syskon. Jag hade som sagt en ex fru som lämnade mig för att jag var ett “fyllo” mitt barn Ebba följde även med henne för 7 år sedan. Jag hade två föräldrar som hette Felix och Emilia. Båda dog i bil krasch när jag var liten, jag blev adopterad av en rik familj. Mina låstas föräldrar dog även för 5 år sedan och jag fick 2 miljoner av dem. Med dem pengana köpte jag öl och är väldigt ledsen för det nu. Tragiskt nog dog även min bror från cancer fö 33 år sedan. Jag har en syster kvar fast hon är 55 och har också cancer.
Tack för mig

Hej jag heter Olle Bergaren och hade tänkt o berätta lite om mig själv. Jag ville ända sen jag var liten bli polis precis som far min. Jag var 19 år gammal när jag började på polisakademin. Nu när jag är 23 år gammal har jag äntligen kommit in som en studerande på polismyndigheten. Jag började min karaktär i början av 2023 som polis. Nu är jag 23 år gammal, fyller snart 24. Jag hoppas att jag kan komma långt i denna karaktären, detta är en som en dröm för mig. Jag trodde aldrig att jag ens skulle komma in på polisakademin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mycket till serverns rp. För det första så kommer jag bidra genom att ha en hög rp nivå. Jag kommer alltid följa alla regler genom att till exempel när jag krockar med en bil, rpa på skador. Till exempel om jag slår någon eller slår något hårt så kan jag få ont i handen. Jag kommer bidra med att göra rpn till verkliga livet.
För det andra så kommer jag bidra till serverns rp genom att inte gå runder snacka ooc, halv ooc slå folk osv. Jag kan liksom inte gå fram till någon och fråga
Vilken knapp klickar man på för att krypa?
Genom att säga något som det förstör man rpn och gör inte den rolig över huvud taget. Jag kommer inte göra så att när jag har tråkigt kommer jag inte bara gå fram till någon och slå ner dem (rdm). Om jag gör detta förstör jag rpn och gör den jätte tråkig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att jag inte spelar detta spel bara för att vinna. Anledningen till att jag spelar detta spel, alltså att rpa är för att jag vill ha roligt och hitta på såna saker som jag inte kan göra irl. Om jag till exempel är kriminell och bara går in för att vinna så kanske jag köper ett giganomirkst vapen och skjuter ner allla. Man spelar för att ha roligt.
Sammanfatta ínnebär detta att man inte spelar för att bli rik och vinna, ibland kan man låta motparten vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler. -RDM (Random Death Match) -VDM (Vehicle Death Match) -Sunt förnuft -Powergaming RDM-detta är random death match och innebär som det låter, man ska inte gå in till exempel på en plats och random döda någon. Detta är emot reglerna och man kommer bli drabbad av en ban om detta förekommer VDM-även kallat Vehicle Death Match och innebär samma som RDM fast man kör en bil, om man har tråkigt o bara kör över folk blir det VDM och man blir även drabbad av ban för detta. Sunt förnuft-man kan ta detta enkelt, saker som du kanske inte skulle göra irl på allmäna platser såsom, har du på dig en mask på allmän plats? Går du runder med ett vapen på allmän plats? osv. Powergaming-man kan även ta detta enkelt såsom om du krockar, blir du skadad? svar ja. Skriv då i /me till exempel “ont” “blödr över h.arm” osv. Man får alltså ont om någon slår dig, skjuter dig, kör över dig, om du krockar. Alla mäjliga sätt som du skadar dig på får man ont på.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem på denna server ett tag. Jag var medlem på denna server 2022 men spelade inte så mycket. Jag har varit medlem enda sen sommaren 2023, jag fick indragna roller för att jag fick en liten ban du den sista dagen på test perioden. Så svar ja, jag har erfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag anser och tycker att jag har berättat allt jag behöver berätta i dem senaste kolumnerna som man skriver i.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka