Accepterad MrPotato | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Ludwig

Vad heter du på discord? mrpotatis

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? sen i sommras så typ 6 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag personline har varit bitr chef på auto i 2 månader, och jag gjorde auto till en mycket bättre plats genom att jag styrde upp allt samt fixade nya ansällda och allt. Jag kommer att göra meko till en bättre plats genom att vara snäll mot alla, ha bra inryck och bara vara en god människa. Samt styra allt i ordning då vi just nu har 40 anställda utav 5 som jobbar typ

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheter vet jag inte ifall jag har, men jgar har ju varit bitr chef på auto. Jag var nästan som chef där för jag gjorde typ allt chef jobb. Jag tycker att jag hade varit en jätte bra chef, för att jag kan styra upp och säga min åsikt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara in från typ 16:00-21:00 på skoldagar. Samt lov och helg då är jag nog inne från när jag vaknar alltså 10:00 till typ 00:00 om jag inte ska göra någon speciellt den dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart oavsett om jag inte blir chef så vill jag vara kvar på servern samt jobba kvar på meko, beroende på ifall ni väljer ett bra val av chef :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast unive som gäller

Har du läst våra Regler? Ja, såklart

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka