Accepterad MrPotato | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
217
Reaction score
534
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122466790/

Ditt Hex-ID: 11000014545c7e6

Vad är din discord tagg? mrpotatis-(gamla namnet är MrPotato#1297)

Vem var det som bannade dig? Det var Roziii som bannade mig.

Bild på banmeddelande: ban 5 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att det var det enda rätta, jag hade gjort fel och dem ansåg att det var rätt att banna mig. Staffsen gjorde vad som var tvunget att göra. Jag förstår Roziii i detta tillfället helt varför hon valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade support angående att får bli sparkad i ett gäng ig. Jag fick sparken ig men jag fick även en ban på det. Jag hade skrivit i ic-kanalen på krim discorden angående att jag lämnade gänget, anledningen till att jag gjorde detta dumma var för att många andra hade gjort det och då antog jag at jag också fick göra det. Jag insåg inte själv att jag skulle bli bannad för det i stunden men nu i efterhand förstår jag helt varför jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, jag tycker att bannen var helt korrekt. Jag ser inget fel men varför jag blev bannad med tanke på att jag hade ingen social rp när jag skrev i ic-kanalen på discord för att lämna gänget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger innan. Första gången var när jag var ganske ny till rpandet, och jag fick en ban i 1 dag för att jag sa "är du busig" på piren. Nästa gäng var en felaktig ban och jag fick unban direkt. Sedan har vi den nästsista, det var inte för jätte länge sedan och jag blev bannad för att jag hade kört en bil utan något gummi på dem, Jag anser också nu i eferhand med alla mina bans vad jag har gjort för fel och vad jag inte ska göra om. Jag har helt lärt mig av mina tidigare bans och ska såklart aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag har kunnat göra annorlunda är att ha mer tålamod för att vänta på att bossen skulle hoppa ingame. Jag hade inte behövt skriva i den ic-kanalen för att lämna gänget, jag hade kunnat vänta ingame på min gamla boss då. Om jag bara hade haft mer tålamod tror jag inte att jag skulle haft denna ban just nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt man skulle kunna lära sig angående denna sorts ban. Jag förstår nu i efterhand vad man ska göra för att lämna ett gäng och inte. Jag har lärt mig att om man bara hade haft lite mer tålamod hade jag inte suttit i denna sitsen just nu. Om jag bara hade väntat kanske 1 timme till hade jag aldrig varit bannad men fortfarande fri från gänget ig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår helt att jag inte ska be någon läsa den, det får ta den tid det tar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka