MrPotato | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ditt discordnamn: mrpotatis

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag har kompetensen för att vara helper och hjälpa till på Unive. För det första så kommer mitt bidragande till staff teamet att vara enormt hög. Jag kommer att både bidra genom aktivitet samt kompetens. Jag kommer såklart alltid att vara tillgänglig ifall jag inte är vid datorn vid just ett tillfälle.
För det andra så har jag ju vart mod ganska nyligen. Demotad av begripliga skäl. Jag var mod innan vilket jag anser man blir av en kompetens nivå som är hög. Jag är kompetent och aktiv vilket leder till mod platsen.
För det tredje så hjälper jag gärna till, jag är här för att hjälpa servern växa och hjälpa servern med dem sakerna som behövs i just det tillfället. Jag är alltid där, ifall någon behöver hjälp så hjälper jag mer än gärna med mina kunskapers som kanske inte exakt alla nya har. Om jag sitter mitt i något så kan man nästan alltid pausa det för att hjälpa andra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker som vanligt det mesta fungerar på unive för tillfället. Allting har såklart sina "ups and downs" men det mesta funkar som sagt som vanligt. Det största är väll lall, skulle säga att det alltid har varit det. Speciellt som ni nyligen har pingat ut om på marja lisa samt även sjukhuset. Efter det senaste kriminell mötena skulle jag vilja säga att Fear RP har minskat lite iallafall, men finns ju såklart lite kvar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med övriga staffs ska samrabeta, sätta gemensamma beslut på regelbrott på servern. Små saker som lall, slåss på sjukhuset är inget gemensamt så direkt behövs. Något som kan behövas är stora support ärenden så som RDM i stora exempelvis skottlossningar. Jag och då dem andra i staff teamet kan sätta sig ner och grubbla ihop ett straff för dem personer som då begår regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att inte skrika, man ska alltid bevara sitt lugna. Ibland kan man behöva "ryta" till för att spelaren exempelvius inte lyssnar. Det är även såklart extremt viktigt att agera professionelt på servern, speciellt mot nya spelare. Vi vill inte skrämma iväg dem, men såklart även mot dem som spelat på servern ett tag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är inte så mycket att lägga upp. Jag rpar inte, under de 5 månader jag nyligen var staff så rpade jag kanske 20 timmar, "give or take". Jag rpade inte mycket alls då jag inte blev staff för att rpa. Jag blev staff för att hjälpa servern. Med mitt privata liv så finns inte det världs mycket, jag sitter mest och spelar. Jag har lite prov då och då, ibland gör jag annat. Mestadels sitter jag poå unive och hjälper till.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive Roleplay sedan 22 april 2022. Jag har gått lite från och till att spela, men första dagen var 22 april 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit både helper 2 gånger och mod 1 gång innan på Servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inget som jag absolut inte är beredd att jobba inom. Det jag gärna helst vill hjälpa till inom är Event, har varit koordinator där och tyckte om det området vädligt mycket. Samma med donation, har inte varit koordinator. Det jag har är att visa engagemang och tid för donations området,. Jag har kompetensen för det, kan fortfarane allt i huvudet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka