Inaktuell MrPotato | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ditt discordnamn: mrpotatis

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har varit staff förr några gånger vilket innebär att jag kan bidra med hög kompetens. Jag ser för tillfället aktivitets brist lite här o var. Jag kan försöka och göra mitt bästa för att fylla i dem hålen så att alla kan få hjälp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det mesta fungerar bra på Unive. Som sagt så ligger några brister vid staffens sida, aktivitet osv. Tycker att sitta i ett donations väntrum i 1 timme på en lördagkväll inte är optimalt. Men inom RPn så funkar väll enligt mig och från det jag har sett det mesta. Det finns ju alltsi små saker som brister som ooc ig, lall osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kan specca, vi kan tillsammans få ett stopp på de regelbrott som sker ig. Jag kan ju inte fixa aktivitetsbristen på donations rummet direkt. Men förhoppningsvis i framtiden så kan jag det. Jag har varit don ansv förr och anser att jag hade hög aktivtet. Jag och några andra typ 3 personer totalt på ett team med 8 kanske.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att inte skrika, alltid försöka ha en lugn ton och förklara. Om man agerar oprofessionellt så kan det leda till att folk lämnar Unive pga staffs är otrevliga.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Hade inte tänkt att rp över huvudet taget, det kommer jag inte ha tid till.
Jag är oftast hemma 15:30 på vardagarna pga skola men i vissa tillfällen kan det bli 16:30. Gymmar vid ungefär 18-19:30. Efter det kan jag återigen hjälpa till till ungefär 20:30. Varannan helg burkar jag oftast vara borta från min dator men är fortfarande otroligt aktiv på min mobil alltså discord.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022, från och till.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, varit mod samt helper.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, kan jobba inom allt men det jag inte checkat i anser jag har lite högra aktivitet än det andra. Förutom Event för det mesta dels men jag tycker det är skoj har även varit koordinator inom det förr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka