Accepterad MrPotato | Ansökan till Servervakt [Zakke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? MrPotato#1297

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Asså min dagliga aktivitet är väll så att säga att gå i skolan eller att spela, jag brukar inte göra särskilt mycket om dagarna. Men om jag inte gör nåt av dem alltså gå i skolan eller spela så brukar jag mest jobba eller hänga med vänner.
Lovdagar:
Måndag: 10:00 - 01:00
Tisdag: 10:00 - 01:00
Onsdag 10:00 - 01:00
Torsdag 10:00 - 01:00
Fredag 10:00 - 01:00
Lördag 10:00 - 01:00
Söndag 10:00 - 01:00

Vardagar/helger:
Måndag: 16:30 - 21:00
Tisdag 16:30 - 21:00
Onsdag 16:30 - 21:00
Torsdag 16:30 - 21:00
Fredag 10:00 - 001:00
Lördag 10:00 - 01:00
Söndag 10:00- 00:00

Jag tar ju såklart lite pauser lite då o då, men kanske 12 timmar om dagen på lovdagar, annars på skoldagar kanske 4 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2022, jag har "2022 medlem" rollen och "medlem" rollen. Så jag har varit medlem sen 2022 så att säga.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag bifogar bilden under// Den 6 dagars bannen det var att dem bannade fel ID, men den står ändå där av nån anledning.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på vad som händer inne i RPens värld, asså typ en helpers eller mods uppgift är ju att hålla koll på lite större saker, än om nån råkar bryta mot en liten liten regel, Så en servervakts uppgift är att hålla koll på vad som händer runt om kring dig, som jag är överallt men ingenstans, så jag kan kicka människor enkelt för att jag ser väldigt många göra fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? En servervakts uppgift är att hålla koll på vad som händer inne i RPens värld, asså typ en helpers eller mods uppgift är ju att hålla koll på lite större saker, än om nån råkar bryta mot en liten liten regel, Så en servervakts uppgift är att hålla koll på vad som händer runt om kring dig, som jag är överallt men ingenstans, så jag kan kicka människor enkelt för att jag ser väldigt många göra fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För att där jag alltid är, är det ibland servervakter men ingen som kickar personer när dem gör fel, tillexempel var det nån som slogs jätte mycket på Autoexperten igår och då var det två stycken servervakter men ingen av dem gjorde nåt örutom att slå tillbaka. Så jag känner att det behövs en till servervakt som är överallt och ingenstans som kan kicka och banna folk i en timme.

1693037891719.pngDem bannade som sagt fel ID på den 6 dagars bannen, fick unban direkt efter

Limpis godkände denna, han sa att man inte behövde vara medlem i mer än en månad, man kunde skicka in än då.

Tillbaka