Accepterad MrPotato | Ansökan till Servervakt [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? MrPotato#1297/mrpotatis

Vad är ditt Hex:ID 11000014545c7e6

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga basis består av att jag vaknar på morgonen sedan käkar frukost. Jag tar sedan tag i Unive och spelar hela dagen (förutom när jag käka såklart😊)

Måndag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Tisdag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Onsdag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Torsdag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Fredag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Lördag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Söndag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga

Så med detta sagt lever jag för Unive och jag vill fortsätta med det. Jag är ju såklart baar så här aktiv pågrund av att det är sommarlov och det upphör i mitten av Augusti.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2022, jag har varit inaktiv från 2022 till mitten på 2023. Jag har inte kvar rollerna då jag fick en liten ban när jag hade test medlem. Jag har varit medlem nästan enda sen mitten på 2023. (slutet av sommarlovet)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogar en bild nedan//Jag har varit bannad en gång innan och det var några veckor sedan, jag hade inte särskilt social rp men jag har lärt mig av det. Jag har lärt mig av alla mina misstag genom åren och jag ska aldrig göra om något av det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Om man är servervakt har man ju såklart uppgifter som måste följas men inte som en staff. En servervakts uppgift är att till rätta ställa det mesta inom rpn genom att rpa. Om man är servervakt har man ju inte tillgång till noclip alltså kan man inte tillrätta ställa allt, men när man rpar och hittar någon som bryter bannar man dem och ifall det skulle behövs så går man till staff för att förlänga bannsen. Man behöver ju såklart inte alltid banna folk, men om dem gör något stort fel så ska dem åka på ban. Om det bara är något litet så kan man kicka dem och beskriva vad dem har gjort för fel så att dem inte gör om det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill jätte gärna hjälpa till och tillrätta ställa servern så att den blir i sin toppform. Jag vill att Unive ska ha mycket mycket spelare inne och bra rpare. Jag är sjukvårdare och har varit det ett ganska bra tag nu, jag är jätte aktiv. Jag ser folk göra fel hela tiden, ja blir litta sur när det är 5000 personer som bara står och skriker på en när man jobbar, jag vill kunna fixa detta med egna händer och jag vill inte alltid behövs tillkalla staffs för att hjälpa till. Samt så svara inte alltid folk på /me och dem antigen ser eller inte läser i ooc kanalen. Detta kan lösas genom att kicka dem och bara skriva kortfattat på vad dem har gjort för fel sp att dem kan komma in igen och fortsätta rpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse kan förekomma på många olika sätt inom serveer vaktens perms. Tillexempel så kan man kicka folk för att man tycker att det är roligt, man kan kicka folk för att till exempel vinna scenarion, tillexempel ifall någon skjuter mot dig och man vii ju såklart inte dö, då kicka man dem o springer där ifrån. Man hålla på o banna folk hur som helst. Man kan "hota" folk OOC genom att skirva tillexempel "Om du inte ger mig det så bannar jag dig", bara ett exempel, det finns mycket mycket mer som kan förekomma

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

————————————————————————————————————
Nuvarande:
🎓Helper
📑 SV-Ansvarig
📑 Jobbansvarig

⚜️Medlem
👥Kriminell
🎗 Medlem 2023

🔪 Triaden

Tidigare:

🦸 Servervakt
👑Lost mc medlem