Antagen MrPotato | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? mrpotatis

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014545c7e6

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Har varit borta ett tag på sistone pga skola. Men lär vara inne några timmar om dagen efter jag har kommit hem och mycket mer på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Till och från sen 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogar bilden nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se det som en Junior MOD fast på marken. Alltså en mini version av staffs, håller koll på RPn via RPn. Alltså att man rpar men fortfarande hålelr koll på servern. Håller koll där staffs kanske itne alltid hålelr koll.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa servern, för att jag vill hjälpa spelarna. Vill kunna finnas där för dem för att hjälpa och svara på frågor ifall det skulle behövas. Vill overall bara kunna hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Förr i tiden när revive fanns till servervakt så abusade man det genom att revivea sina vänenr när man inte fick. Men nu, banna folk i scenarion eller bara för att man vill vinna. Ha på toggleid för att kunna se genom väggar och kunna få övertag i scenarion.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka