Nekad MrPondanski | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPondanski

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad är ditt discord namn? mrpondanski

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamie Hoffwander, 20, han kommer från en familj i Stockholm med en "högre intelligens", han är född 2004, hans bakgrund ända från barndommen är att han växte upp med sin mamma, storasyster och lillebror. Jamie hade en lite ovanlig upväxt utan sin pappa och skolan som var trög och jobbig på grund av att allting var "för lätt" och lärarna inte kunde göra någonting åt det eftersom skolan inte hade materialet eller resurserna för honom. När han hade fyllt 14 år så fick han en dröm om att bli polis, han hade blivit inspirerad av polis filmerna han hade sett som speciellt Beck. När Jamie var 18 år så flyttade han ut ur sin morsas lägenhet till en egen mindre lägenhet.
Han är mest intresserad av att spela basket, vara med vänner, bara vara för sig själv och ibland att gå ut på små äventyr bara för att gå runt och upptäcka nya saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan delta i RP-servern genom att skapa en karaktär som förmedlar glädje och positivitet. Jag vill få andra att le och vara lyckliga genom min karaktärs humoristiska sätt. Allt jag önskar är att bli betrodd och stöttande person som alla kan lita på och känna sig bekväma med. Min karaktär drömmer om att bli en kriminalinspektör inom polisen för han anser det vara hedrande och meningsfullt arbete. Något som verkligen inspirerar honom att bli polis är att tjäna och skydda samhället. Dessutom är han fascinerad av tanken om att kunna hjälpa till att upprätthålla lag och ordning på ett rättvist sätt. På sin fritid njuter han av simpel glädje såsom att spela basket med sina vänner eller bara tillbringa tid med dem genom vilka han känner gemenskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänka på sig själv och även låta motståndaren/motståndarna också har en chans att vinna för att det ska vara ett roligare rollspel för alla eftersom det inte är roligt med att ett parti vinner varje gång så man också utvecklar serverns RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, powergaming är att man ska göra realistiska rollspels scenarion som att simulera att man till exempel har krockat i verkligheten så man skricker och uppmärker skador, VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda andra karaktärer och FearRP är när man orealistiska saker i scenarion som att när man har vapen siktade på en eller när man är i ett gisslan scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, väldigt mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt neutral mot alla oavsett vad

Nekad. Skriven med hjälp av AI.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka