Accepterad MrPondanski | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPondanski

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad är ditt discord namn? mrpondanski

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamie Hoffwander, 20, Han är uppväxt i Stockholm med sin mamma. Jamie har gått på polis akademien för att utbilda sig till att bli en polis och hans största dröm är att bli kriminalinspektör och kanske högre. Han har blivit uppväxt i ett ganska fattigt ställe och bland mycket kriminalitet som knark och vapen och det har engagerat honom att kämpa för samhället så det ska bli en bättre stad. Jamie har precis flyttat hit och har inte hittat några nya vänner men ifall han kommer in i polismyndigheten så tror han att han skulle hitta kollegor med samma intressen. Sen Jamie var 7 år så har han tittat mycket på basket och han gick på det tills att han fick en skada i foten och sen så orkade han inte göra det längre. Sen hans barndom har han gillat att bo i städer för att allt som händer och det dåliga som händer vill han stoppa som knark langning och vapen handel. Under hans barndom så var han inblandad i ett gäng på grund av sina kompisar och umgänget och hans kompisar han var med men han ville inte vara inblandad och han var rädd att lämna. Från hans barndom så har Jamies största intressen är att vara med kompisar som var utanför gänget, spela basket och ibland spendera tid för sig själv.
Jamie är mest lugn, har svårt att bli aggressiv, nästan alltid lycklig och positiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket med erfarenhet inom rp och jag kan hjälpa till att hitta buggar, inom rp så har jag mest erfarenhet som polis, krim och civil. Jag har spelat på olika rp serverar i ungefär 4 år, inte bara på fivem men andra spel också. Jag är också ganska social och folk har sagt att jag är väldigt mogen och jag har fått det från ganska många. Jag tar rp seriöst och jag lallar inte när jag spelar inom rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid gör så man själv vinner varje gång men också att motståndarna också får en chans att vinna som att man inte kör så snabbt som möjligt för att vinna och få fast kriminella varje gång så det blir mer liv i rp:et

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, metagaming är när man använder OOC (out of character) info i spelet för att det ska gå bättre för en t.ex ifall någon skriver på discord att hen har blivit skjuten på ett viss ställe, VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen mot andra som ifall man kör på polisen för att komma ifrån situationen och fearRP är när man gör något orealistiskt i ett scenario som att försöka springa ifrån stället när man har ett flertal vapen riktade mot sig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, väldigt mycket, jag har 4 års erfarenhet inom FiveM och inom andra spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vet mycket om reglerna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka