Nekad MrPondanski | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPondanski

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mrpondanscki/

Ditt Hex-ID: 110000165a7a50c

Vad är din discord tagg? mrpondanski

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: image_2024-05-15_211642116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kidnappade en person men jag har rätt till att göra det eftersom jag skulle råna honom i bergen för att jag är krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil med personen jag skulle råna och han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är felaktig eftersom jag skrek "AJ!" så högt så att mina grannar vaknade och jag är krim så jag tror att jag får råna folk och jag förstår inte riktigt varför jag blev bannad men den killen kallade mig saker som cp, idiot, inavel och massa sårande ord också förstod jag inte riktigt vad jag gjorde för att bli bannad eftersom jag tog honom från piren och körde upp honom till bergen för att råna honom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har felaktigt bannad av anticheat och från det lärde jag mig att man inte skulle använda en knapp till hotkey för att klippa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ha rånat honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet nu att min mic säkert inte riktigt fungerar och att man antagligen inte får råna folk från piren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka