Nekad MrPondanski | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPondanski

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199665751308/

Ditt Hex-ID: 110000165a7a50c

Vad är din discord tagg? pokazatciki

Vem var det som bannade dig? lamadrickercola

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag la en pistol i mitt handfack eftersom jag behövde plats i mitt inventory

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade knappast någon plats i mitt inventory så jag la en glock i mitt handfack så jag skulle kunna lämna in den senare men det fick jag inte förklara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fick inte förklara mig så jag blev väldigt frustrerad över det och staffen drog in mig i support sa att jag hade varit korrupt och lyssnade inte på min förklaring.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, jag har blivit bannad för power gaming, suntförnuft och "inkompetent" men jag har lärt mig från de bansen inkluderat denna och jag kommer ta med det i tanken till mina framtida beslut ifall jag blir unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat lägga vapnet i mitt handfack på min polisbil, även ifall de blir stulna eller försvinner och det skulle orsaka att beviset skulle försvinna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte lägga vapen i handfacket som ingår i jobbet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka