Nekad MrPondanski | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPondanski

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199665751308/

Ditt Hex-ID: 110000165a7a50c

Vad är din discord tagg? pokazatciki

Vem var det som bannade dig? Lamadrickercola

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min kusin la en glock i min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet bara att det var min kusin som spelade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom jag inte har gjort något så borde det inte vara jag som får konsekvenserna för det. Jag vet att man inte får lägga glockar i sitt handfack de är common scense men jag fick konsekvenser av någon annans görelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för power gaming, sköt någon efter rån, "inkompetent" och suntförnuft, jag har lärt mig efter bansen jag fått redan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha mer uppsikt när min kusin spelade men jag tänkte inte riktigt på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte låta min kusin spela men anledningen av bannen har jag vetat sen innan detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka