Nekad MrPondanski | Ansökan till Servervakt [Maionais]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPondanski

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad heter du på discord? mrpondanski

Vad är ditt Hex:ID 110000165a7a50c

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:30 - 22:00
Tisdag 15:30 - 22:00
Onsdag 15:40 - 22:00
Torsdag 18:50 - 22:00
Fredag 14:30 - 01:00
Lördag 10:20 - 01:00
Söndag 12:30 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 32 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång
1716125770948.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att RPn fungerar och för att hjälpa till staff ifall det är någon som har gjort ett grovt regelbrott och som behöver bli bannad för saker som RDM, VDM o.s.v. servervakter finns också för att hjälpa nya medlemmar/test-medlemmar/icke-medlemmar för att det ska bli en bättre server och för att det ska bli mer liv i den. servervakter hjälper också när folk utsätts av buggar som att ifall de spawnar döda så kan man revva.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att ha en grund till att bli staff i framtiden, främst vill jag bli staff och servervakt nu för att hjälpa till på servern eftersom det finns inte ett öga för varje ställe och det finns inte nog med staffs för att alla ska hjälpa nya icke-medlemmar att förstå mer i servern. jag brukar försöka hjälpa folk särklit nya personer eftersom jag vill att alla ska vara glada och eftersom den här servern är den bästa jag har spelat på i mitt liv på vilket spel som helst.
jag vill också bli servervakt för att hjälpa folk att förstå vissa regler och annat som skulle göra RPn försämmrad

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse inom servervakter skulle kunna vara ifall man trollar, kickar folk som inte har gjort någonting fel t.ex för att de inte var på ens sida, gjorde en liten liten sak fel eller bara för att man har tråkigt och vill ha någonting att göra vilket jag inte skulle acceptera och ifall jag såg någon göra det så skulle jag direkt skickat en anmälan oavsett ifall det är min kompis, fiende, min egna bror vem som helst. det kan också vara att man använder sig av rev och sånt i scenarion som man har blivit dödad eller ifall man revar sin kompis i ett scenario t.ex ifall det är gäng krig så det blir lättare för ens egna gäng att vinna.

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Du har haft ban under de 30 senaste dagarna.

Du får ansöka igen 06-15-2024.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka