Nekad MrPangWnag | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MonsterPonsi1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? monsiponsi1

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Gahbelito Johansoson och han är en glad och energifull grabb som är 23 år gammal och hans förflutna gillar han inte att prata om för det handlade mycket om droger och och massor av andra dåliga saker. han satt också inne ganska ofta men nu har han äntligen fått ihop sitt liv och har börjat ta konst lektioner för att han ska kunna bli lite mer framgångsrik och få in lite pengar på kontot med tanke på att han växt upp ganska fattig. Gahbelitos bil är en saab från 2007 som oftast stänger av sig själv, så förra lönen var han tvungen att lägga på bilens reparation som vanligt och som han behövt göra med alla sina andra 7 löner, men nu är han tyvärr arbetslös.
just nu försöker han bara jobba så mycket han kan för han skulle behöva köpa en ny bil som funkar bättre och inte lägger av hela tiden så han behöver spendera hela sin månads lön på den men framför allt så skulle han behöva hitta ett boende någonstans för just nu brukar han sova i sin bil eller någonstans på hans gamla jobb men det måste han göra i smyg så ingen får reda på det.
han intressen är TEX att han älskar att köra cross han provade en gång för något år sedan och då blev han kär. men han vet att han aldrig kommer ha råd med den crossen han alltid velat ha om han inte fixar sitt liv och jobbar mer. han brukar som sagt nästan alltid vara glad och sånt men just nu är han inte lika glad med tanke på att att han har det l.ivet han har och inte har så mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga scenarion och hålla en seriös rp nivå och få in och hjälpa nya medlemmar på servern att ta sig framåt i deras rollspel. Jag kommer visa en mer social RP när jag rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda får ett roligt och bra scenario med bra rp eftersom man inte ska spela efter makt och pengar efter som det är ett stort regel brott/powergaming2. så gör man en kidnappning så ska de inte va för vapen eller pengar det ska ha ett bakom liggande scenario och de ska vara roligt för båda och inte bara tänka på vapen och pengar. gäller samma sak som medlem att tänka på rpn i scenario istället för pengarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag självklart. Det finns många olika regler som är extremt viktiga för att precis alla ska kunna ha roligt i olika scenarion. Exempel på dessa är: RDM, vilket står för random death match och innebär att det inte är tillåtet att slå, döda eller försöka skada någon helt enkelt utan någon typ av bakgrund eller förklaring till det i det scenario du befinner dig. Sen finns det ju metagaming som innebär att du använder dig av information eller ger ut information som du egentligen inte skulle ha någon aning om. Kan vara till exempel att din kompis berättar något för dig i ett samtal eller om du kollar på någon stream och använder dig av info därifrån innuti servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive i fler månader men blev tyvärr bannad och tänkte komma tillbaka nu till jul. Jag har haft ett väldigt bra tag borta så har tänkt över noga om det jag gjorde fel och skulle säga att jag är en mycket mer mogen spelare än vad jag var innan. Har till exempel varit bitr chef på flera olika yrken och vet hur det är att ta ansvar i sitt rp och har växt mycket som spelare och rpare sedan jag började i mars någon gång har jag för mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, som sagt så har jag varit p-bannad ett bra tag men såg först för någon vecka sedan att min överklagan gått igenom och att jag fått en ny chans. Kanske är lite ringrostig pga att jag inte spelat något fivem sedan jag blev bannad, men är jävligt sugen på att börja spela igen och vet vad jag ska göra i framtiden för att vara den bästa version av mig själv och utvecklas som rpare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka