Nekad mrnotsadman | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mrnotsadman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873881550/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leonel Plaza

Vad är ditt discord namn? Yung Silk

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Achmad Azerbaijan och är 21 år gammal. Hans föräldrar är från olika länder, mamman (Zainab Azerbaijan) är från Azerbaijan där efternamnet kommer ifrån och pappan (Bashar Tareq) är från Irak där Achmad bodde tills han var 10 år gammal då hans pappa fick jobb i Malmö, Sverige där Achmad har bott resten av sitt liv i Rosengård. Han växte upp som en glad pojke och spela fotboll nästan varje dag efter skolan med sina kompisar i området. Hans mamma stannade dock i Irak med all hans familj. Men nu har Achmad velat flytta till en stor stad med flera möjligheter. Achmad är väldigt insatt inom polisen, försvarsmakten, sjukvården, securitas och nästan allt som handlar om att hjälpa människor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem i Unive för att hitta en bra server då jag inte har lyckats hitta en server som kan hålla sig aktiv. Men jag hoppas och tror värkligen att denna servern kan vara något för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill börja jobba som securitas och sedan kanske jobba där länge och kanske till och med bli polis en dag. Jag vill gärna hålla folk säkra så att de inte ens behöver vara rädda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska utföra ett scenario som slutar i den man rollspelar mots vinst.

Hur hittade du Unive? Jag gick in på FiveM och ville hitta en bra server då jag såg att denna var väldigt med många spelare och en av mina vänner hade redan hört om denn servern och spelat lite på den.

Tillbaka