Nekad mrnafaa | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrnafaa

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad heter du på discord? mrnafaa

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001567cac45

Ange ditt födelsedatum 10 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar är jag inne ca 16 till 21 och helger är jag inne ca 16 till 00 med pauser
på lov är jag inne ca 15 eller 16 till 02 med pauser

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett halvår

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga bild men skickar ett medalklipp istället: https://medal.tv/games/gta-v/clips/i1QepUzD9JpxLycB4/d1337z5ZFEyt?invite=cr-MSxlWmwsMjIxMjM2MDM3LA

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta hand och hålla koll på servern ex om någon springer och runt och lallar ex slåss fast det inte är så grovt så kan man kicka eller sv-banna dom och sv ban är en timmes ban, om det är ett värre regelbrott så kontaktar man staff eller högre så tar dom hand om det men sv kan också revva om någon ex han dött av en bugg eller blivit vdmad fast då måste personen som är död skicka in klipp på de. Det är lite som en staff fast man inte speccar och man rp:ar. Man kan ta hand om lite mindre regelbrott. Det är lite som en staff fast mindre ansvar och att man är mer ´´civil´´ fast man kan frf kicka. Sv underlättar också staffs arbete då en staff ex är mitt i ett stort scenario så kanske dom inte kan specca någon som tjuvkopplar en bil på allmän plats eller slåss på sjukan.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att när jag rp:ar som ex sjukvårdare så ser jag MASSA milda regelbrott på sjukan ex att personer springer runt och slåss och då. Jag har tidigare varit staff 1 gång fast sa upp det för att jag ville prioritera rp istället för stafffarbete och då tycker jag att sv är bra för mig för att då kan man både rp:a och kicka eller sv-banna folk om man ser något regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ex ha toggleid i en skottlossning för att bara vinna på de själv så man kan se vart personer är eller att revva sig själv eller en vän när man dött ändå om det inte var en bugg bara för att man inte orkar åka till sjukan eller inte ta svetlana om det inte är några sjukvårdare i sjukan. Dehär 2 sakerna är sv abuse och korruption och ska aldrig förekomma, om det gör det så ska den personen förlora sin sv:roll direkt.

Nekad.

Anledning: Du har blivit bannad senaste 30 dagar (2024-06-05 blev du bannad).

Du får ansöka igen 2024-07-05.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka