Nekad MrMagister | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrMagister

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? MrMagister

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Karaktären är en man. Bakgrund: Jag växte upp i los-santos. Mina föräldrar var väldigt duktiga läkare och jag såg upp till dem hela min uppväxt. När jag var runt 15 så såg jag en person bli överkörd rakt framför mig. Jag som hade min bakgrund med föräldrar som läkare sprang jag direkt ut i gatan och gjorde allt för att hjälpa personen. Men han dog i mina händer. Flera personer stod runt men ingen gjorde något. Det var nästan en 15 min efter personen dog som ambulansen kom. Då insåg jag vad mitt kall i livet skulle vara. Nästa gång skulle jag vara den första där och göra allt för att rädda liv. Min karaktär är 25 nyligen fyllda. Min karaktär älskar musik och att gå ut i naturen, han tycker också om bilar men kan tyvärr inte så mycket om dem. Han är en ganska tystlåten person men vill gärna samtala med människor. Att se någon dö i hand händer har påverkat honom negativt det har gett honom mycket skuldkänslor. Men han blir glad när han kan hjälpa någon på alla sätt. Även om det skulle vara i tjänst eller inte

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag börjar med det kanske mest negativa med mig och det är att jag är lite dålig på att prata med människor. Men jag tycker RP är extremt roligt och om sammanhanget och andras RP är bra så blir det lätt att komma med i gemenskapen. Jag skulle vara försöka vara aktiv minst en gång dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora även om man själv kanske förlorar på det. Inte vara rädd för att tex ge upp eller om man tex blir rånad så kan man spela med och inte försöka vinna hela tiden.

Hur hittade du Unive? Aktiv server på fiveM

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka