Inaktuell Mrlurven | Ansökan till Streamer

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 22062
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 22062

Gäst
Ditt discordnamn: Mrlurven#4044

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan:

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Jag ligger på ca 19-30 tittare vid varje stream som sämst 15 tittare, men när jag gör saker med gänget ökar det såklart - Kolla länken https://twitchtracker.com/mrlurven_

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Lägger enbart upp klipp från min VOD på tiktok, sedan sker allt content via mina live streams på Twitch (Tiktok för att se lite content https://www.tiktok.com/@lurventtv)

Hur ofta är du aktiv? Jag är live nästan varje dag förutom undantag, men annars kör jag varje dag.

Finns det något annat du vill berätta för oss? För min del skulle en Stream roll vara perfekt och självklart något man alltid önskat sig sedan man började streama och gick med i Unive, jag vet att man varit med till och från många gånger men på något sätt alltid kommit tillbaka. Nu är jag här för att stanna, det finns förmodligen många andra streamers som är duktiga och det skall man alltid respektera. Jag vill verkligen bli en representant för Unive och på så sätt visa upp en god rollspel nivå för att på så sätt locka till sig flera spelar till Unive, jag marknadsför enbart Unive via min Twitch kanal, ibland lägger jag upp klipp med via min TIKTOK men enbart om det är något jag vill visa upp för att skapa content för Unive.

Väl möt och ta hand om er

Senast ändrat av en moderation:
+++rep, snäll mot alla, bra streamer, trevlig, bekväm, rolig och bra rp, omtänksam, och framförallt BRA STERAMER!

++++++++rep snäll rolig trevlig underhållande streams riktigt kul att kolla på dom han förtjänar rollen 100%

Inaktuellt då jag inte är kvar på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka