Inaktuell MrLurven | Ansökan till Streamer [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrLurven

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Ditt discordnamn: Mrlurven

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan:

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Här har ni information, har sökt in förut också men lämnade då Unive - Länk: https://sullygnome.com/channel/mrlurven

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Har inte hunnit samla ihop så mycket material för att kunna visa upp, men ni som vet vem jag är förstår också mitt content samt att jag bjuder på mig själv. Folk säger att det uppskattar mina streams

Hur ofta är du aktiv? Jag streamar nästan varje dag allt beror på hur mycket som skall göras IRL, men är ofta LIVE runt 17-18 tiden på vardagen och under helgen kan det bli lite random tider.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Jag ansökte om stream rollen för ett tag sen men valde då att lämna, nu är jag är för att stanna och för att leverera content för Unive. Folk som känner mig säger att jag levererar bra streams, därför ansöker jag om stream rollen. Skulle jag få den så har jag mer press på mig att vara en förebild för servern och visa upp en bra RP nivå!

Senast ändrad:
+rep stötte på MrLurven först när jag var helper tidigt 2022, redan då såg jag din socialakompetens och förmåga att resonera och framföra ett gott uppförande. Anser dig som mycket lämplig för rollen

+rep stötte på MrLurven först när jag var helper tidigt 2022, redan då såg jag din socialakompetens och förmåga att resonera och framföra ett gott uppförande. Anser dig som mycket lämplig för rollen
Du tusen tack, och jag mins ditt namn också nu i efterhand när jag var tvungen att tänka lite på vem du var, nu slår det mig tack

Tycker han förtjänar streamer rollen då han är en väldigt bra rpare och tar allting seriöst inom rp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka