MrLeifHandsome3000
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Nilo
Vad heter du på discord? m4xverstappen
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att vara väldigt aktiv,Kommer inte att vara korrupt,Jag kommer att anställa folk,Ta intervjuer,Träna mina arbetare och den sista är ett göra företaget stort och så folk kan komma till viktigt ställen smydigt. Det kommer vara öppet varje dag samt att kommer anställa mycket folk som vill bli anställda sen kanske försöka få in fler roliga bilar till bilfirman samt bara utveckla själva rpn
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rollspelat som på mekonomen på flera servrar och finner ett intresse. Jag finner lycka i att hjälpa folk att ta sig fram och till jobb då denna möjlighet inte finns än. Jag kommer verkligen att göra yrket mycket mer vanligt. Jag har också varit Taxifirma VD på flera servrar och har gjort bra rekryteringar. Jag har även varit meko på unive innan.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag flera timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Yes
Vad heter du IRL? Nilo
Vad heter du på discord? m4xverstappen
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att vara väldigt aktiv,Kommer inte att vara korrupt,Jag kommer att anställa folk,Ta intervjuer,Träna mina arbetare och den sista är ett göra företaget stort och så folk kan komma till viktigt ställen smydigt. Det kommer vara öppet varje dag samt att kommer anställa mycket folk som vill bli anställda sen kanske försöka få in fler roliga bilar till bilfirman samt bara utveckla själva rpn
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har rollspelat som på mekonomen på flera servrar och finner ett intresse. Jag finner lycka i att hjälpa folk att ta sig fram och till jobb då denna möjlighet inte finns än. Jag kommer verkligen att göra yrket mycket mer vanligt. Jag har också varit Taxifirma VD på flera servrar och har gjort bra rekryteringar. Jag har även varit meko på unive innan.
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag flera timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Yes