Nekad MrLeifHandsome3000 | Ban Överklagan (zoxx)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrLeifHandsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Ditt Hex-ID: 11000014b802ea4

Vad är din discord tagg? ullabullar

Vem var det som bannade dig? zoxx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (32).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, de va så här att de var ett krim möte där de tog upp att de va dålig rp på servern och då frågade de om vi hade förstått och då på skämt skrev jag nej och ag förstår verkligen mitt fel och det kommer munder några omständigheter att upprepas ge mig bara en ny chans så jag kan då visa vad jag egentligen kan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det hade precis varit ett krim möte då de tog upp väldigt tråkiga saker och då på skämt skrev jag nej om vi hade föstått och då gick jag in på servern och sköt ner några för jag hade inte krim rollen då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel jag skulle absolut kollat innan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var för att jag lallade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kollat om jag hade krim rollen

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka