Nekad MrLeifHandsome3000 | Ban Överklagan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrLeifHandsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Ditt Hex-ID: 11000014b802ea4

Vad är din discord tagg? gingerboy698

Vem var det som bannade dig? Morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (7).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in och sköt allt och alla i gs kommer dock inte ihåg en klar blid för detta hände för länge sen, de var några som rånade mig och då dödade jag dom och fear rpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va ett tag sen jag blev bannad så jag vet inte så jätte bra jag sköt massa personer i gs och sedan c-loggade bär jag dog och gick in och ut osv, jag fear rpade också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var för 2 år sen när jag inte visste vad rp var jag hade inget o gö

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? börjat jobba på mekonomen

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis

Dina regelbrott var inte små, kan ha överseende då det var 2 år sedan men med tanke på hur lite engagemang du lagt på denna överklagan så nekas den, gör om och gör en ordentlig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka