Nekad MrLeifHandsome3000 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrLeifHandsome3000

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199226957476/

Ditt Hex-ID: 11000014b802ea4

Vad är din discord tagg? hasse.s

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Bild på banmeddelande: image (46).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fear rpade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på våran mark och några från en annan mc klubb kom upp och riktade mot mig, han riktade inte ett litet tag och därför valde jag att skjuta ner han och hans vän som inte hade vapen uppe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det vart lite fear rp men inte direkt på det sättet om man kollar på mitt perspektiv, han riktade inte men hade det i handen men då valde jag att dra upp min glock snabbt avlossa skotten och sedan springa in i vårat klubb hus då jag vart skjuten utav andra i deras klubb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja med de var för nått år sen då jag fear rpade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde ej höra de så det vart lite svårt att komunikasera med de i det scenariot kan man säga men när han slutade rikta valde jag att avlossa skott som ni klassade som fear rp. Tycker att ni borde banna han andra killen också då han började skjuta tillbaka när jag hade redan dödat han andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka