Accepterad mrlayschips | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrlayschips

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? mrtomten/layschips

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peter petersson 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, alltid glad, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden med min karaktär är att han växte upp i ett dåligt samhälle och han föreldrar drack hela tiden och slog han. han fick inte gå ut och vara med sina vänner. det enda han fick va att gå till skolan och sen gå hem dirket efter skolan. när han va 16år så drog han hem ifrån och nu bor han med sin kompis. när han blir större vill han börja på någon riktikgt bra jobb och känna pengar och bli en bra person som ger ut pengar till hemlösa och såna som inte har det bra hemma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är bra minnen och senarion inte för att spela ba för att vinna man ska spela för det är roligt. jag vill att alla ska känna sig glada och få spela på serven

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett specifikt scenario, agerar på ett sätt som verkar gå emot sina egna personer för att gynna motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? kommer inte ihåg att jag har brutit någon kom precis tillbaks till fivem efter en lång paus

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rasicm är strängt förbjuden, eget ansvar. inte använda serven som en dating plats

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka