Accepterad MRL_inus | Medlem ansökning [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MRL_inus

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ervinchoi) https://steamcommunity.com/profiles/76561199248558414/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tjena mitt namn är Linus och jag är 14 år gammal

Vad är ditt discord namn? MRL_inus#4541

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Tja min karaktärs namn är Jonathan Berg. Han har haft en tuff uppväxt där han var tvungen att flytta ifrån sin familj i tidig ålder, han fick kontakt med lillebror ett litet tag tills jonte hamna på helt fel banor och blev kriminell, hab mår väldigt dåligt inombords för att han missat så mycket av sin lillebrors uppväxt som han gjort, och nu har han fått reda på vart han flyttat och vill få upp sin kontakt igen med sin bror och bygga upp en bra relation med sin bror som han aldrig haft innan, jonte är en väldigt känslosam person och bryr sig väldigt mycket om folk i sin omkrets, han är redo och göra vad som helst för att han ska kunna bygga upp en relation och ha en bra relation med sin bror.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive för att jag kommer bidra med en hög rp nivå.
Jag kommer vara aktiv samt trevlig mot alla jag snackar med oavsett om det är i discord eller ingame.
Jag ska också blir medlem för att jag kan det jag gör och kommer bidra med social rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en hög och social rp där alla jag rollspelar med kommer ha det kul. Alla kommer även känna att dem trivs på servern och har det kul när dem är med mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela som att det är verklighet. Är du under pistolhot ska du vårda för ditt liv och göra som dom säger. Kommer någon och slår ner dig ska du inte resa dig och slå tillbaks, då har dom uppenbart vunnit.

Hur hittade du Unive? Min vän såg att jag tänkte börja spela på ortenwave men han sa till mig att skita i den och gå med här så jag ger det en chans och ser vart de leder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka