Nekad mrl2.0 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mrl2.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198298146892/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? mrl2.0#5621

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jakob är en ganska vanlig person han är 35 är gammal gillar korsord och att sitta och chilla i solen. Jakob var väldigt duktig i skolan han gjorde alla läxor och klarade alla prov och fick A i nästa alla ämnen. Jakobs pappa jobbade mycket och resde väldigt mycket så det var mest bara Jakobs mamma och han men det gick bra. Efter gymnasiet så ville Jakob plugga vidare på universitetet så han jobbade 2 år på ICA sen gick han på universitetet och det gick väldigt bra. Nu flyttade Jakob till en annan stad för att hitta ett jobb som passar honom. Han vill gärna hjälpa människor på något sätt men vill också följa sin dröm om att bli en ingenjör så han vet inte riktigt vad han ska göra. Men han funderar på vad han ska göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara dedikerad med RPn och kommer följa reglerna så gott som jag kan och jag tror jag kan bidra så alla kan få en bättre upplevelse på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive Rp påminer om verkligheten väldigt mycket och jag vill spela som verkligheten vilket gör att väljer denna server för jag tycker den är väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Min vän har spelat på serven väldigt länge och jag har också spelat har förut men jag vill börja igen och min vän och jag tycker serven är väldigt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna släppa verkligheten och bara spela som om jag var i verkligheten och jag tror inte jag är bäst på rp men jag vill öva och bli bättre så alla kan ha det bra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill helst försöka bli polis för det tycker jag är roligast men jag vill bara vara med och spela med andra och ha det bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server och jag kommer troligen aldrig spela på någon annan server för jag tycker den här är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka