Nekad Mrkudhos | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrkudhos

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zZz1337/

Ditt Hex-ID: 11000011583d52a

Vad är din discord tagg? Pagen#2008

Vem var det som bannade dig? philip320, jag vill att en riktigt högt uppsatt svarar på denna.

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag blev bannad eftersom jag bytte till en annan server när jag var staff vilket var riktigt dumt men det var för att alla mina polare gjorde d så jag sa fuck it och gjorde d också men då så va den servern bajs och då ville jag komma tbx och då frågade jag om mina roller tbx men som sagt var det riktigt dumt och något jag ångrar strångt men då så sa philip detta är ingen jävla dropp in och då så bannade han mig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att philip bannade mig för att han kände sig föråd av mig och det är förståligt men det var ungefär 3 månader sedan och därför tycker jag att det kanske är tillfälle för mig att en till chans men det jag gjorde var riktigt dumt och något som inte kommer hända någonsinn igen det kan jag låva, Unive är den bästa Rp servern jag har spelat på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bytte till en annan server när jag var staff vilket var riktigt dumt men det var för att alla mina polare gjorde d så jag sa fuck it och gjorde d också men då så va den servern bajs och då ville jag komma tbx och då frågade jag om mina roller tbx men som sagt var det riktigt dumt och något jag ångrar strångt men då så sa philip detta är ingen jävla dropp in och då så bannade han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var till 100% mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte rellevant till denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bytt server alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska byta server bara för att mina polare gör det alltså inte falla för grupptryck.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka