Accepterad MRkio | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ET78

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Ditt Hex-ID: 110000144aeb7a9

Vad är din discord tagg? MRkio#4171

Vem var det som bannade dig? ~Ebbzterr

Hur lång tid var din ban? 2 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sundförnuft ~Ebbzterr. Återstår: 1 dagar 21 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tankade bilen och skulle gå och handla från kiosken men när jag kom in i kiosken så var folk med vapen och jag drog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle dra och tanka min bil jag börjar tanka och en polis kommer och säger avlägsna, om dom hade på blåljus minns jag ej. jag frågar varför och han går jag tankar i kanske 30 sek till utan att nått händer, sen så springer jag fort till kiosken där jag ska handla man kan se att jag direkt vänder mig mot affären, sen ser jag 3-4 män med pistol som ber mig dra och jag drar åker iväg med min bil, och kollar utanför avspärrningarna och sen ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den hade vart korrekt med permisen på att jag cisste vad som hänt, men han valde att ej säga nåt (vilket man inte måste, han har ej gjort fel) men jag undra såklart varför polisen va där men min hunger va låg och jag vill ej dö. men om jag hade vetat var det en bra ban 100 procent.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. all, att bete mig
fear rp att sköta mig när jag e kidnappad
rdm inte slås utan andledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? egentligen inte för jag visste ej men jag kunde ha dragit till nån annan kiosk på tanke på att han bäde mig lämna, men som sagt jag tänkte att om det va nåt viktigt skulle dom väntat och sagt till mig hårdare. men jag fattar också att dom inte kan fokusera på annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att ta allt polisen säger på allvar typ när dom ber mig lämna vid en kiosk då är det nästan alltid en rån, det har jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka